Regulamin obiektu

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY W APARTAMENTACH TORUŃSKICH POD KRZYWA WIEŻĄ ORAZ PIEKARY 12
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszym obiekcie, zawartymi w niniejszym regulaminie. Będziemy bardzo wdzięczni za ich przestrzeganie, co zapewni Państwu spokojny pobyt i miłą atmosferę, ułatwi nam współpracę i pozwoli uniknąć ewentualnych niekomfortowych sytuacji.

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Obiekt Apartamenty Toruńskie prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
  2. Goście Obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów przeciwpożarowych oraz stosować się do próśb i wytycznych osób zarządzających Obiektem, dotyczących bezpieczeństwa pobytu.
  3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu. Korzystanie z usług Obiektu jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.
  4. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej, jak również – w wersji skróconej – w każdym pokoju.
  5. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, przebywania na terenie Obiektu oraz zasady odpowiedzialności.
  6. Regulamin jest częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zaliczki lub całej kwoty należności za pobyt. Dokonując wymienionych czynności Gość potwierdza zapoznanie się z regulaminem i akceptację jego postanowień.
  7. Goście zobowiązani są do stosowania się do przepisów epidemiologicznych zgodnie z aktualnymi wytycznymi.

§ 2 KORZYSTANIE Z USŁUG OBIEKTU

  1. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  2. Goście są zobowiązani do utrzymania pokoju w stanie zastanym w dniu przyjazdu oraz do użytkowania urządzeń i sprzętu znajdującego się w pokojach i w Obiekcie zgodnie z ich przeznaczeniem. Zabronione jest wynoszenie z Obiektu przedmiotów stanowiących jego wyposażenie.
  3. Liczba osób wypoczywających w danym pokoju lub Obiekcie nie może być większa od ustalonej w trakcie rezerwacji, chyba że w trakcie pobytu osoby zarządzające Obiektem wyrażą na to zgodę. W innym przypadku Obiekt ma prawo zażądać dodatkowej opłaty za każdą dodatkową osobę lub rozwiązać umowę bez obowiązku zwrotu wpłaconej wcześniej ceny lub zaliczki.
  4. Na terenie Obiektu nie jest dopuszczalne prowadzenie akwizycji i sprzedaży obnośnej.

§ 3 DOBA HOTELOWA

  1. Pokoje w Obiekcie wynajmowane są na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00, a kończy o godzinie 11:00 następnego dnia.

§ 4 CISZA NOCNA

  1. W Obiekcie cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 7:00 następnego dnia.
  2. Po godzinie 22:00 w apartamencie mogą przebywać jedynie osoby objęte rezerwacją danego apartamentu.
  3. Goście są uprawnieni do korzystania z Obiektu jedynie do celów mieszkalnych – nie jest dopuszczalne organizowanie w Obiekcie imprez.
  4. W godzinach ciszy nocnej Goście zobowiązani są do zachowania, które nie zakłóca spokoju innych Gości.
  5. Jeśli wskutek zakłócenia przez Gościa ciszy nocnej w Obiekcie dojdzie do uzasadnionej interwencji policji, Obiekt ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy.

§ 5 OPŁATA ZA POBYT I ZAMELDOWANIE

  1. Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę noclegu.
  2. Korzystanie z Obiektu jest możliwe po opłaceniu pobytu zgodnie z aktualnym cennikiem lub przedstawioną ofertą i zameldowaniu w Obiekcie.
  3. Dane osobowe Gości są przechowywane i przetwarzane zgodnie z przepisami RODO przez upoważnione osoby. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w procedurze ochrony danych osobowych, stanowiącej załącznik do niniejszego Regulaminu.
  4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który:
    a) podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu,
    b) pozostaje pod wpływem alkoholu albo innych używek,
    c) zachowuje się agresywnie lub stanowi zagrożenie dla innych Gości oraz personelu Obiektu.

§ 6 REZERWACJE

  1. Rezerwacji można dokonać mailowo lub telefonicznie, a także za pośrednictwem portali internetowych. Klient otrzymuje informację zwrotną na podany adres mailowy wraz z rachunkiem bankowym w celu wpłaty zaliczki.
  2. Potwierdzenie rezerwacji wymaga zapłaty zaliczki . Potwierdzenie rezerwacji jest wysyłane do klienta z chwilą zaksięgowania wpłaty.
  3. Zwrot zaliczki jest możliwy wyłącznie w przypadku, gdy rezerwacja zostanie anulowana przez Gościa na co najmniej 7 dni przed datą przyjazdu. W przypadku anulowania rezerwacji przez Obiekt zaliczka jest zwracana w całości.
  4. W przypadku dokonywania rezerwacji w Obiekcie za pośrednictwem portali internetowych, zasady rezerwacji oraz jej anulowania, a także warunki płatności zostaną określone w ofercie.

§ 7 ZMIANY W TRAKCIE POBYTU

  1. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej lub skrócenia pobytu przez Gościa wpłacona przez niego należność za pobyt nie zostanie zwrócona.
  3. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.

§ 8 DZIECI

  1. Dzieci są mile widziane w naszym obiekcie. Rodzice są zobowiązani do sprawowania stałej opieki nad swoimi dziećmi w celu zapewnienia im bezpieczeństwa i komfortu pobytu innych Gości.
  2. Pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny, jeżeli śpią w łóżku z rodzicami. Istnieje również możliwość dostawienia dodatkowego łóżeczka turystycznego dla dzieci, pod warunkiem wcześniejszej rezerwacji i dostępności łóżeczka w danym terminie.

§ 9 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, tak, aby dostęp do niego osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w apartamencie drzwi i okna powinny pozostać zamknięte.
  2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju. Wyjątkiem są zasilacze do urządzeń RTV, telefonów oraz laptopów.
  3. Na terenie Obiektu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych itp.
  4. W apartamencie jak i w całym budynku zabrania się palenia tytoniu, elektronicznych papierosów oraz używania otwartego ognia. W każdym apartamencie znajduje się czujnik dymu. W przypadku wywołania fałszywego alarmu pożarowego poprzez nieuzasadnione użycie przycisku ręcznego ostrzegania lub zadymienie pokoju Gość zostanie obciążony karą umowną w kwocie 1000 zł.
  5. Ze względów bezpieczeństwa Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zakręcić krany, wyjąć z gniazdek wszystkie ładowarki i urządzenia elektryczne niestanowiące stałego wyposażenia pokoju oraz sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
  6. W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel apartamentów pod numerem telefonu 513 539 580 i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji.
  7. Właścicielowi apartamentów lub jego przedstawicielowi przysługuje prawo wstępu do Apartamentu celem usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Gość narusza zapisy niniejszego regulaminu. W przypadku, gdy Gość nie będzie obecny w Apartamencie, przedstawiciele właściciela niezwłocznie skontaktują się z Gościem

§ 10 ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. W przypadku gdy Gość narusza spokój, nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia społecznego – mając na uwadze zapewnienie spokojnego pobytu pozostałych Gości, Obiekt zastrzega sobie prawo do rozwiązania z nim umowy na pobyt w trybie natychmiastowym.
  2. W przypadku, o którym mowa powyżej, Gość jest zobowiązany do niezwłocznego opuszczenia Obiektu, a wpłacona przez niego należność za pobyt nie zostanie zwrócona.
  3. W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień regulaminu Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.

§ 11 ZWIERZĘTA

  1. Obecność zwierząt  jest akceptowana na terenie Obiektu.
    a. Zwierzęta powinny posiadać aktualne świadectwa szczepień, a Gość ponosi odpowiedzialność za zwierzę oraz ewentualne szkody przez nie wyrządzone i jest zobowiązany do sprzątania po nim nieczystości.
    b. Właściciele zwierząt we własnym zakresie powinni zapewnić zwierzęciu niezbędne materiały przeznaczone na legowisko, które winno znajdować się na podłodze.
    c. Właściciele zwierząt są zobowiązani zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym Gościom bądź pracownikom Obiektu, w szczególności zwierzę powinno być wyprowadzane wyłącznie na smyczy,
    a w przypadku psów – mieć założony kaganiec.
    d. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono na terenie Obiektu.
    e. W przypadku szkód wyrządzonych w mieniu Obiektu lub mieniu innych Gości albo pozostawienia zanieczyszczeń, Obiekt pobierze dodatkową opłatę na poczet doprowadzenia obiektu noclegowego do pierwotnego stanu, którą zostanie obciążony właściciel zwierzęcia.
    f. Zwierzę przebywające na terenie Obiektu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie Obiektu.
    g. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dalszego przebywania zwierzęcia w Obiekcie.

§ 12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione
    w pokojach.
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Gości regulaminu i zasad obowiązujących w Obiekcie.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za osoby, które go odwiedzają bądź towarzyszą Gościowi na jego zaproszenie lub życzenie.
  4. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 13 PRAWO ZASTAWU, ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
  2. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa przedmioty na koszt ich właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zutylizowane.

§ 14 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
  2. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  3. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe za wyrządzone szkody.
  4. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić personel Obiektu o wystąpieniu szkody, a także w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub uszkodzeń w pokoju oraz Obiekcie lub znajdującym się w nim wyposażeniu.

§ 15 REKLAMACJE

  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze standardem i opisem na stronie internetowej.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie personelowi Obiektu, co umożliwi poprawę stwierdzonych niedogodności. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Obiekt dołoży starań, aby w miarę możliwości zmienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do osób zarządzających Obiektem w formie pisemnej lub dokumentowej na adres mailowy podany na stronie internetowej lub przekazane osobom zarządzającym Obiektem.
  4. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
  5. Obiekt nie odpowiada za niedogodności występujące z przyczyn niezależnych od Obiektu, np. przerwy w dostawie prądu czy wody.

§ 16 SPRZĄTANIE POKOI

Sprzątanie pokoi i wymiana pościeli – w trakcie pobytu trwającego dłużej niż 5 dni – odbywa się na życzenie Gościa i za dodatkową opłatą.

§ 17 MONITORING

Ze względów bezpieczeństwa na zewnątrz Obiektu oraz w częściach wspólnych ,
zainstalowany jest monitoring wizyjny.

§ 18 PRZEPISY KOŃCOWE

Wszelkie spory rozstrzygane będą przez odpowiedni sąd.

Dziękujemy za przestrzeganie wyżej wymienionych zaleceń. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowoleni z pobytu. Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy do ponownego odwiedzenia.

Zasady działania obiektu w skrócie :

  • W obiekcie nie ma recepcji
  • Istnieje możliwość wstawienia łóżeczka turystycznego, wanienki, fotelika do karmienia – prosimy o taką informację w momencie rezerwowania apartamentu
  • Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 11.00 dnia następnego
  • Wcześniejsze zameldowanie oraz późniejsze wymeldowanie uzależnione od dostępności płatne 50zł
  • Cisza nocna 22.00 -7.00
  • Sprzątanie apartamentu na życzenie gości , odpłatne 50 zł przy pobytach krótszych niż 5 dni
  • W apartamencie jak i w budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia, w tym papierosów elektronicznych
  • Zwierząta są akceptowane
  • Apartamenty nie posiadają wydzielonych parkingów, istnieje możliwość zaparkowania na sąsiednich ulicach lub na parkingu strzeżonym w Centrum Sztuki współczesnej, przy ulicy Wały Generała Sikorskiego 15 oddalonego ok. 400m
  • Zakaz organizowania wieczorów kawalerskich, wieczorów panieńskich, organizacji głośnych i uciążliwych spotkań towarzyskich lub imprez
Zadzwoń E-mail